Quantcast
Channel: παραστάσεις –Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα
Viewing all articles
Browse latest Browse all 10

Οι διακοπές μας – part 2

$

Θέρμο και γύρω περιοχές

Στο Θέρμο πήγαμε τον Απρίλη με αφορμή ένα brevet. Μας άρεσε πάρα πολύ και η περιοχή και η παρέα. Έτσι θελήσαμε να πάμε και οικογενειακώς. Το κανονίσαμε λοιπόν για το τριήμερο του δεκαπενταύγουστου.

Τρεις μέρες ήταν, αλλά κάναμε πολλά πράγματα. Δοκιμάσαμε για πρώτη φορά rafting. Ο Εύηνος δεν έχει και πολύ νερό τον Αύγουστο, αλλά ήταν ιδανικός για άτομα που δεν είχαν κάνει άλλη φορά, καθώς και για παιδιά. Σε άλλη περίπτωση δε θα μπορούσαμε να είχαμε πάει όλοι μαζί (αφού είχαμε και παιδί δημοτικού μαζί μας), ενώ τώρα όχι μόνο πήγαμε όλοι, αλλά είχαμε μια βάρκα οι μεγάλοι και μια οι μικροί και πραγματικά το καταδιασκέδασαν. Δεν είχε τίποτα φάσεις να ανεβαίνει η αδρεναλίνη, μάλιστα σε 3-4 περιπτώσεις κατεβήκαμε από τη βάρκα να σπρώξουμε (!!!), αλλά περάσαμε τέλεια, χαρήκαμε το ποτάμι και τη φύση και καταλήξαμε να έχουμε όλοι χαραγμένο ένα χαμόγελο μόνιμα στο πρόσωπό μας.

13934970

Κάναμε και εκδρομή στον Προυσσό. Πήγαμε σε αλλαντοπωλείο και πήραμε φρέσκα αλλαντικά, σε τυροπωλείο για τυράκι και στο πιτς φυτίλι (περίπου) είχαμε έτοιμο ένα πικ νικ δίπλα στο ποτάμι. Η σκέψη ήταν να μπούμε και μέσα, αλλά είχε πιάσει μια καλή δροσούλα εκείνη τη μέρα και το ποτάμι ήταν έξτρα παγωμένο, οπότε δε το τολμήσαμε…

20160814_122554

20160814_140652_hdr

20160814_140741

Μου αρέσει εξαιρετικά η περιοχή εκεί και θα μπορούσα άνετα να περάσω ολόκληρο καλοκαίρι και ας μην έβλεπα θάλασσα…

20160814_170536

20160815_103112

Τα πανηγύρια στο Θέρμο είναι… γυναικεία υπόθεση!

Αίγιο

Στην επιστροφή από το Θέρμο κάναμε και τη στάση μας στο Αίγιο να δούμε την αγαπημένη Ναυσικά. Λίγο ήταν, αλλά τόσο ωραίο!

Καρδαμύλη – Στούπα

Ναι, το κάναμε και αυτό. Μέσα στις διακοπές μας γυρίσαμε για 2 μέρες στο σπίτι μας και κάναμε εκδρομές εδώ κοντά. Οι φίλοι μας δεν είχαν πάει ποτέ στην Καρδαμύλη και τη Στούπα και είπαμε πως είναι μια εξαιρετική ιδέα να το κάνουμε!

Όσες φορές και αν πάω σε αυτά τα μέρη, δε νομίζω να βαρεθώ. Είναι πανέμορφα. Κάναμε μπάνιο στα Ριτσά, φάγαμε στις Ελιές, μετά πήγαμε για παγωτό στην Ακουαρέλα και καταλήξαμε στην παραλία της Καλόγριας στη Στούπα για να δούμε τον ήλιο να δύει εκεί.

Στο φάρο στο Ηραίο

Την Παγκόσμια Ημέρα Φάρων πολλοί φάροι στην Ελλάδα ανοίγουν στο κοινό. Είναι μια πολύ ωραία ευκαιρία να τους επισκεφθεί κανείς. Έτσι κι εμείς πήγαμε στο φάρο Μελαγκάβι, ή αλλιώς φάρο Ηραίον, μια που βρίσκεται δίπλα στον αρχαίο ναό της Ήρας.

20160821_110413 20160821_110450

Περπατήσαμε ως εκεί, μπήκαμε μέσα και ένας πολύ καλός ναύτης που ήταν εκεί μας έκανε και μια μίνι ξενάγηση και μας έλυσε πολλές απορίες. Δεν επιτρεπόταν να πας επάνω δυστυχώς, κι έτσι αρκεστήκαμε στο να δούμε το εσωτερικό του φάρου, το οποίο είναι ένα αξιοπρεπέστατο σπιτάκι, με κουζίνα, κρεβάτια κλπ. Το χώρο αυτό μπορούν να τον ζητήσουν άτομα του ναυτικού (ή ακόμα πρόσκοποι κλπ) για να μείνουν μερικές μέρες.

Είναι πολύ όμορφος φάρος και έχει και απίθανη θέα

20160821_112215

Κατεβαίνοντας βλέπαμε τα όμορφα νερά από κάτω και δεν αντέξαμε, πήγαμε για βουτιά. Κολυμπάς και δίπλα σου είναι ο αρχαίος ναός…

20160821_120345

Παραστάσεις

Πριν ξεκινήσουμε τις διακοπές μας πήγαμε σε συναυλία του Χαρούλη, στην Αρχαία Μεσσήνη. Τι να πω, δεν πίστευα ποτέ πως θα συγκεντρώσει κάποιος τόσο πολύ κόσμο εδώ στην Καλαμάτα… Ήταν εξαιρετικός όμως, σχεδόν 3 ώρες στην σκηνή επάνω χωρίς διάλειμμα!
untitled-2

Για να κλείσει ο κύκλος, στο τέλος των διακοπών αυτών (και πριν την συνέχεια αλλού – δες επόμενο ποστ), πήγαμε στην παράσταση Συρανό με τον Χαραλαμπόπουλο. Παρά τη Ματσούκα που προσωπικά δε μου άρεσε, η παράσταση ήταν υπέροχη. Ο Χαραλαμπόπουλος εξαιρετικός (και γι αυτό καταχειροκροτήθηκε στο τέλος απ’ όλους) όπως και η σκηνοθεσία του Κακλέα.